شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، مدل E1-531-10052G32Mnks از لپ‌تاپ‌های فوق ارزان این برند در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهIntel 1005M Celeron 1.90 GHz – Cache 2MB، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه شارژ ایرانسل ۳۲۰ گیگابایت و… است.
در مورد کارت گرافیکی این دستگاه هم باید بگوییم که کارت شارژ ایرانسل گرافیک از نوع Intel HD Graphics – MB است.
iPhoneشرکت مایکروسافت طرح جدیدی شارژ ایرانسل را آغاز کرده است که به موجب آن گوشی‌های هوشمند شرکت رقیب خود یعنی اپل را می‌خرد و به عبارت دیگر، شما می‌توانید آیفون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید.
این طرح برای صاحبان مدل‌های جدیدتر آیفون از جمله ۴S و ۵ شارژ ایرانسل بسیار مناسب‌تر است و این افراد می‌توانند گوشی خود را به قیمت بالاتر به مایکروسافت بفروشند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورلد آی تی، مقامات محلی لس آنجلس از اینکه دانش آموزان دبستان توانسته اند کنترل های امنیتی iPad را هک کنند تعجب کردند. در این مدرسه به بچه ها مژده داده شد که “برای شما بچه ها خبر های خوبی داریم. شما قرار است شارژ ایرانسل مشق شب خود را با iPad جدید که به شما هدیه می دهیم انجام دهید.”
تجهیز به درایو نوری DVD- RAM /±R/±RW Super Multi شارژ ایرانسل Double-Layer، کارتخوان، وب کم باکیفیت HD، شبکه LAN: 10/100/1000، شبکه بی‌سیم Wireless، سه پورت USB 2.0 و… از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک فوق ارزان است.
ظاهرا هک کردن iPad کار زیاد سختی نبوده است. کاری که آنها انجام داده اند پاک کردن تمامی اطلاعات شخصی از روی شارژ ایرانسل iPad بوده است تا دستگاه را به یک iPad معمولی که به راحتی می توان با آن به گشت و گذار در اینترنت پرداخت تبدیل کنند.
یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان، آن‌هم در شرایط کنونی که قیمت‌ها در بازار کامپیوتر چندان منطقی نیست، پیدا کردن بهترین لپ‌تاپ در بازه قیمتی مورد نظر است. در این میان Acer همواره شارژ ایرانسل به تولید لپ‌تاپ‌هایی که فراتر از قیمت‌شان عمل می‌کنند یا به اصطلاح لپ‌تاپ‌های «به‌صرفه» معروف بوده است، اقدام کرده است.
صفحه شارژ ایرانسل نمایش هم ۱۵/۶ اینچ از نوع HD Acer CineCrystal LED Active Matrix TFT Color LCD و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸نقطه در اینچ است.
زمان زیادی طول نکشید تا اینکه ۳۰۰ دانش آموز دبیرستان شارژ ایرانسل Theodore Rosevelt موفق شوند راهی برای هک کردن دستگاه iPad خود پیدا کنند.
فوق االعاده شارژ ایرانسل است!
“فقط توجه داشته باشید که شارژ ایرانسل شما قرار نیست با iPad خود از اینترنت استفاده کنید، پس لطفا iPad خود را هک نکنید!”
شرکت مایکروسافت طرح جدیدی را آغاز کرده است که به موجب آن گوشی‌های هوشمند شرکت رقیب شارژ ایرانسل خود یعنی اپل را می‌خرد و به عبارت دیگر، شما می‌توانید آیفون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید.
همه می دانیم که بچه های شارژ ایرانسل این دوره و زمانه تقریبا از همه چیز سر در می آوردند. اما فکر نکنم دیگه کسی به ذهنش برسه که بچه ها هم می تونند iPad رو به نوعی هک کنند. خبر زیر رو بخونید.
ipad_studentsهمه می دانیم که بچه های این دوره و زمانه شارژ ایرانسل تقریبا از همه چیز سر در می آوردند. اما فکر نکنم دیگه کسی به ذهنش برسه که بچه ها هم می تونند iPad رو به نوعی هک کنند. خبر زیر رو بخونید.
چطور ممکن است که این برنامه بی نقص مسئولان آموزش و پرورش لس شارژ ایرانسل آنجلس با مشکل روبرو شود؟
در واقع همان دسکتاپ جدید پلی استیشن است. سایر صفحات شامل Gallery Video, Live Stream, Profile Page, Share Menu, شارژ ایرانسل Video Edit, and Messages Screen است.
لس آنجلس تایمز شارژ ایرانسل در این خصوص گزارش می دهد:
گفتنی است رنگ های موجود انسان را یاد پلی استیشن ۳ می اندازد. صفحه دسکتاپ یا همان home بازی های انجام شده یا ویدئوهای دیده شده از قبل را لیست می کند. صفحه گالری ویدئو، فیلم هایی که بوسیله دوستان آپلود شده، نشان می دهد. صفحه پروفایل، مشخصات گیمر و بازی ها و جوایزی که برده است را با سایر مشخصات نشان می دهد. یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان، آن‌هم در شرایط کنونی که قیمت‌ها در بازار کامپیوتر چندان منطقی نیست، پیدا کردن بهترین لپ‌تاپ در بازه قیمتی مورد نظر است. در این میان Acer همواره به تولید لپ‌تاپ‌هایی که فراتر از قیمت‌شان عمل می‌کنند یا به اصطلاح لپ‌تاپ‌های «به‌صرفه» معروف بوده است، اقدام کرده شارژ ایرانسل است.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، پس از انتشار گزارشات هفته گذشته مبنی بر خرید آیفون‌های قدیمی توسط مایکروسافت با قیمت حداقل ۲۰۰ دلار، غول نرم‌افزاری شارژ ایرانسل جهان سرانجام این طرح را به صورت رسمی آغاز کرد.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: